loading...
فاز2فان | FAZ2FUNN
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 98 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

اینجا زمین است ، زمین گرد است
تویی که مرا دور زدی ….. فردا به خودم خواهی رسید &&&
حال و روزت دیدنیست….

.

.

.

این روزها از حوالیِ تو ، بوهایی به مشامم می رسد
نکند بوی خیانت جایش را به عطر خوشت داده باشد &&&
.
.
.
.
.
جای قول و قرارهایمان امن است ، زیر پاهای تو &&&
.
.
.

به تو که فکر می کنم
بی اختیار به حماقت خود لبخند می زنم
سیاه لشکری بودم در عشق تو
و فکر می کردم بازیگر نقش اولم
تسلیت قلب صبورم &&&
.
.
.

اس ام اس تنهایی
آنان که بودنت را قدر نمی دانند
رفتنت را نامردی می خوانند
.
.
.
تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شد &&&
از عاشقی تباهی
از زندگی مصیبت
از دوستی شکست و از سادگی خیانت &&&

خائن بودن که راحته
یه کار سخت تر مثلِ وفادار بودن و امتحان کن &&&
.
....

دوستت دارم را برای هر دویمان فرستادی
هم من ، هم او
خیانت میکردی یا عدالت ؟ &&&

.

.

.

برای خیانت ، هزار راه هست
اما هیچ کدام به اندازه تظاهر به دوست داشتن کثیف نیست

اینجا زمین است ، زمین گرد است
تویی که مرا دور زدی
فردا به خودم خواهی رسید
حال و روزت دیدنیست &&&
.
.
.

اس ام اس تنهایی
هر روز این عشق یک طرفه را طی می کنم
یکبار هم تو گامی بدین سو بردار
نترس جریمه اش با من  &&&

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1381
  • کل نظرات : 358
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 86
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 295
  • باردید دیروز : 1,492
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 3,468
  • بازدید ماه : 15,692
  • بازدید سال : 222,038
  • بازدید کلی : 733,488
  • کدهای اختصاصی
    Code Center